Новини

Список новин

 

Список
новин:

Полтавська газонафтова компанія презентувала нову комерційну стратегію

Київ, 16 лютого 2018 р. – Під час конференції Agropetrol2018 представники СП «Полтавська газонафтова компанія» (ПГНК) презентували нову комерційну стратегію. Протягом року ПГНК планує, крім продажів через посередників і трейдерів, вийти на прямі продажі кінцевим споживачам, зокрема агрокомпаніям.

«Агросектор – один із ключових споживачів газу і нафтопродуктів в Україні. Полтавська газонафтова компанія є однією з провідних газовидобувних компаній в Україні і може бути цікава аграрному сектору як постачальник природного газу, зрідженого газу та інших нафтопродуктів. При цьому, завдяки відсутності посередників у нашій новій моделі продажів, ми готові запропонувати гнучкі підходи до співпраці», – зазначив директор комерційного департаменту ПГНК Андрій Довганюк.

«Нова модель продажів пропонує нашим потенційним клієнтам прозорий фінансовий механізм взаємодії без посередників. Ми готові до взаємовигідної співпраці з агрокомпаніями і будемо раді зробити свій внесок у розвиток України як світового лідера в галузі сільського господарства», – додав Кирило Заховавко, радник генерального директора ПГНК з комерційних питань.

Паливо – важливий елемент ціноутворення для аграрної продукції. Спрощення та розширення співробітництва між енергетичним і аграрним секторами може стати запорукою успішного розвитку обох галузей у найближчому майбутньому.

Із презентацією комерційної стратегії можна ознайомитися за посиланням.